KELEBIHAN ANDA MENGGUNAKAN UBAT INI

UBAT RESDUNG AKAR KAYU INI SUDAH DIWARISI OLEH PENGAMAL PERUBATAN ISLAM SELAMA 40 TAHUN YANG LALU. DAN IA MERUPAKAN UBAT WARISAN TURUN TEMURUN.


Photobucket

Adakah gejala / simptom resdung ini sering menganggu aktiviti seharian lalu menyebabkan anda rasa tidak selesa? Kalau ya, cubalah penawar resdung hari ini juga. Insya Allah Blog ini menyelamatkan mereka yang sedang mengalami masalah Resdung dan Jerawat Kronik, Batuk Berkahak, Bersin, Gatal Hidung, Bernanah dan Sakit Mata dan sebagainya berkaitan dengan resdung.


Tanda-tanda Resdung

1.Hidung sentiasa berair/selsema setiap masa terutama ketika cuaca sejuk dan awal pagi.

2.Gatal-gatal pada hidung,mata dan telinga terutama bila memakan ayam,udang,ketam,ikan masin dan sambal belacan.

3.Bersin bila terkena habuk.

4.Berkahak, banyak jerawat, kurang pendengaran/penglihatan, sakit kepala, kelemumur banyak, rambut gugur, nafas berbau (anda tidak tahu nafas anda berbau dan tidak menyenangkan rakan anda..minta nasihat ikhlas dari mereka), gatal kulit dan keputihan (wanita).


Kesan-kesan Resdung

1.Hilang deria bau

2.Pelupa/daya mengingat lemah

3.Lubang hidung bengkak dan tersumbat

Keadaan ini mengganggu kelancaran kehidupan harian individu tersebut. Jika tidak dibendung, ia akan menyebabkan kerosakan kulit muka, hilang segala deria rasa dan bau, merosakan rongga dan menimbulkan bau yang tidak menyenangkan.


Wallahua'aklam yang baik itu semuanya datangnya daripada Allah SWT. dan yang buruk itu datangnya daripada diri saya sendiri. 


____________________________________________
Photobucket
Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh.!

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim Selawat serta Salam kepada Habibuna Saidina Rasulullah Muhammad solallahualaihiwasallam, Saya ingin memperkenalkan anda sejenis ubat daripada serbuk akar kayu herba tradisional untuk melegakan dan mengurangkan simptom resdung dan juga alahan kepada makanan laut.

Untuk pengetahuan semua. Saya juga pernah mengalami penyakit resdung yang sangat kronik. Bersin berhari-hari terutamanya di waktu pagi selepas bangkit dari tidur dan di waktu malam, hidung gatal, mata merah, berair, dan juga diserang migrain. Sakit dan seksanya hanya tuhan saja yang tahu.

Bagi mereka yang sedang mengalami penyakit seperti ini memang tak boleh nak buat sebarang kerja. Jika seseorang itu masih belajar, mereka sanggup tidak pergi kelas, mengulangi pelajaran dan sebagainya. Memang susah nak tumpukan perhatian kepada pengajian. Hendak keluar dengan kawan-kawan pun rasa tidak yakin dengan diri sendiri.

Berbagai-bagai jenis ubat dan rawatan telah saya cuba sehingga menghabiskan wang mencecah ribuan ringgit. Namun semuanya tidak memberikan apa-apa kesan. Dengan takdir Allah swt. Alhamdulillah saya diperkenalkan dengan ubat tradisional ini oleh rakan saya dari Kemboja. Ubat ini mampu menyembuhkan penyakit resdung dari dalam.


Setelah mencuba selama 3 hari, kesannya sangat memberangsangkan. Penyakit gatal-gatal di hidung dan di kawasan muka sudah beransur-ansur hilang. Bersin waktu pagi pun hilang serta merta. Dan Alhamdulillah saya juga sudah boleh memakan makanan laut tanpa ragu-ragu lagi. Walaupun simpton resdung saya tidak hilang 100% tetapi gejala resdung berkurangan secara ketara. Alhamudlillah!

Jadi saya ambil kesempatan ini untuk menyebarkan pula ubat ini kepada sahabat-sahabat yang mengalami nasib resdung seperti saya. Mudah-mudahan maklumat yang saya khabarkan ini dapat membantu mengembalikan keceriaan dalam hidup sahabat-sahabat sekalian. Dan mudah-mudahan juga saya mendapat balasan yang baik daripada Allah swt. Insya Allah!

Buat pengetahuan sahabat-sahabat sekalian, sudah hampir 3 bulan saya mengamalkan ubat ini. Dan Alhamdulillah penyakit resdung yang saya alami sudah beransur hilang. Dos yang saya makan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi.

Satu botol ini mengandungi 35 biji kapsul
Untuk mendapat kesan yang lebih cepat, adalah lebih baik kita membuka sarung kapsul dan memasukan serbuk akar kayu di dalam segelas air kosong. Mengikut pandangan orang ramai sarung kapsul ini adalah kurang baik untuk pemprosesan buah pinggang. Wallahuaklam… saya pun kurang arif adakah ia benar ataupun tidak. Tapi untuk langkah berjaga-jaga lebih baik kita menelan ubat yang berada di dalam kapsul itu sahaja. Dan sarung kapsulnya tidak perlu kita telan.

Selepas dimasukkan serbuk ubat tadi ke dalam segelas air kosong dan kacau hingga larut. Sebelum minum jangan lupa membaca Bismillah dan selawat. Insya Allah dengan izin Allah swt. penyakit resdung yang kita alami selama ini akan beransur hilang.

Insya allah dengan izin Allah swt, saya yakin ubat resdung ini menjamin kualiti dan kepuasan anda.
Jika anda ada sebarang pertanyaan sila hubungi terus di talian 019-9496133 (Puan Nurul Ain)
Jika ubat ini tidak memberi kesan apa-apa kepada anda saya berjanji akan pulangkan kembali wang anda. Niat saya untuk menyebarkan ubat ini adalah untuk menolong sahabat-sahabat yang sedang derita mengalami penyakit ini. Bukanlah niat untuk berniaga semata-mata.

Bayaran boleh dibuat ke :

Photobucket 162218027124 ABDUL HALIM
Photobucket 12150003456205 NURUL AIN
Selepas membuat bayaran, anda bolehlah menghantar maklumat pembayaran seperti nama lengkap dan nombor telefon ke halislam@gmail.com ataupun terus menghubungi saya di 019-9496133.
NASIHAT: Untuk permulaan, Dos yang perlu dimakan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi. Dan sekiranya penyakit anda sudah berkurangan, anda tidak perlu lagi ambil dos setiap hari, Cuma ambil bila anda perlu saja. Contohnya dalam seminggu cukuplah sekadar anda menelan sebiji atau dua biji. Ataupun anda juga boleh menelan ia selepas anda memakan makanan laut.

UBAT RESDUNG AKAR KAYU INI SUDAH DIWARISI OLEH PENGAMAL PERUBATAN ISLAM SELAMA 40 TAHUN YANG LALU. DAN IA MERUPAKAN UBAT WARISAN TURUN TEMURUN.

Photobucket

56 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah, dah guna ubat ni memang berkesan. bangun pagi dah tak bersin lagi.. anak saya di asrama pun bangun pagi tanpa bersin dan tak gatal2 lagi. Terima Kasih

Faisal said...

lepas makan ubat ni, tak payah susah2 buat rawatan asap resdung & buang ulat resdung guna lipas tanah n mcm2.. Alhamdulillah... tak payah keluar duit mahal2 utk buat rawatan terapi resdong..

imran said...

saya dah guna ubat ni dua minggu je dah ok...Nak order lagi ada member yg berminat...

nor said...

Dulu nak solat subuh atau lewat mlm mmg susah yg amat sgt selesema x henti2 dan bersin yg teruk. Skrg syukur Alhamdulillah...happy sgt dgn produk nie. Tq puan

matpit said...

aku nak try gak ler ..resdung aku leh tahan gak.. huhu.

Anonymous said...

Aku pun antara yg alami keadaan cam ni....
Pagi bersin...malam bersin....ade habuk bersin....
Ubat kat farmasi....macam222 aku standby beb...
Cakap je....Cityrizine....Clarinase.....macam2....

Tapi sekarang alhamdullilah....tido pun lena..tq puan..

wardah said...

Syukurlah skrg sy dah sihat sepenuhnya. Malah keluarga & rakan2 sy yg ada masalah ini dah cuba ubat ini, dgn izin Allah resdung mereka hilang sepenuhnya. sy tak sangka, usia penyakit hampir 20 tahun dan pelbagai ubat digunapakai sebaliknya hanya sebotol ubat bersaiz kecik murah pulak tu mnyebabkan penyakit aku telah sembuh sepenuhnya. kepada sdra-sdri yg mengidap resdung cubalah ubat ini(bukan nak promot, Tp ikhlas ckp)...semoga ilmu yg sy dpt ini dapat dimanfaatkan utk kesihatan korang jua.antara yg best, aku x da berpantang lagi dlm semua jenis makanan.Insya Allah..tiada penyakit yg tidak boleh diubati....dan aku telah menderitainya dan berjaya mengubatinya...Amin:)

rajin said...

Sungguh pun banyak ubat yang boleh didapati yang penting ialah disiplin. Tak ade ubat yang sekali guna terus elok semuanya ade jangka masa. Disiplin dan pantang adalah yang paling kena ade dalam diri kalau nak sihat.

Aku sendiri pun susah nak guna ubat ikut masa kekadang terlupa, pas tu kena balik lah jawabnye kena start dari mula. Ubat ni memang berkesan, tapi kena berpatang utk cepat sembuh.

redho said...

betul tu
aku nie bukan tak disiplin. (ye la tu) :P
tapi bila ubat da abes, rase malas pula nak g beli.

Anonymous said...

Tak de penyakit yang x boleh sembuh melainkan mati je...ikhtiar cari ubat berkesan pun kene buat,pantang pun kene buat jugak untuk dapat kesan yang terbaik.

Anonymous said...

salam, ikhlas ckp.. ubat ni mmg power.. aku dah order lg 4 botol...

fauzi marang.....

Anonymous said...

huhu..mai beli ramai333..memang bagus ubat nihh!!
mujarab

fahmi said...

aku nak cuba gak ubt ni.. tp tggu dpt gaji ckp bln ah.. hehe

ainul~ :) said...

ubat ni sangat berkesan. sy sendiri telah mencuba nya. baru 3hari sy makan, sy dah tak bersin pg2, gatal hidung pun da berkurang. sehingga sekarang sudah seminggu lebih sy makan ubat ni, sy tidak lagi mengalami mslh resdung. alhamdulillah. bangun malam2 pun xde hal. hidung xkacau. hehe. sekarang sy telah order lagi 3 botol untuk keluarga sy pula. terima kasih kepada akak ain dan syukur kerana Allah mengizinkan penyembuhan penyakit sy yg hampir 10tahun ini. :) syukran yaAllah. alhamdulillah. :D

Anonymous said...

saya belum cuba . tapi teringin nak cuba , mmg betul la . tanda-2 resdung semua ada pada saya . sekarang nie saya menderita sakit kulit , dah 4tahun lebih . taksangka penyakit kulit saya nie ad kaitan dgan resdung saya selama nie . tp tak lah teruk mana penyakit kulit saya nie .

Anonymous said...

alhamdullillah....setelah cuba 1 botol tiada mslah gatal,bersin pg dan sukar tidur malam....mari lah cuba....

Tanakwagu said...

aduh dashyat penyakit resdung ni, baru tengok photo aku dah takut.

------------------------
Beriklan Murah RM3/bulan

Anonymous said...

Alhamdulillah..bersin pagi2 dh hilang, gatal pd muka ade skit2 lg..gatal hidung hmpir hilang, gatal mata hampir hilang.. semua ni sy dpt rasa hanya selepas guna ubat ni X SAMPAI SEBOTOL pon lg..ALHAMDULILLAH..

Anonymous said...

kalau nak hilangkan resdung tu tanpa guna duit pun boleh do..

Cara nya:


7 botol air kolah masjid
letak atas sejadah dan bacakan surah Al-Anbia’ ayat 83
letak air di tapak tangan kanan baca selawat
sedut dan hembus keluar

eyqaruffey said...

assalamualaikum. ubat ni still ada jual lagi tak?

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

As Salam, saye nak tanya kalo semasa mengandung ubat ni akan memberi kesan ape2 pada kandungan x..? ye la asas nyer akar kayu kn... tkt panas plak... sbb saye sejak mengandung nih resdung makin menjadi2 lagi gatal mate pada waktu mlm n waktu saye tak pakai cermin mata.. harap puan dapat membalas dgn segera.. terima kasih

Anonymous said...

alhamdulillah suami sy mkn ubat ni pn dh tak bersin pd waktu pg,nafasnya pn dah tak berbau dan dlm hdung dh tak bengkak lg..terima kasih krna hasilkan produk yg dpt membantu kami,harganya pn bpatutan..semuanya dgn izin Allah..amin...

zanie said...

ada pantang apa2 x semasa dlm proses mkn ubat..

Pn Nurul Ain said...

pantang dia hanya org mengandung sahaja tak blh makan. kalau ada makan suplemen lain kena bezakan masa 3 atau 4 jam.

Anonymous said...

muka sy tak teruk sangat, takda lah gatal teruk sangat, cuma muke merah hitam2 gitu..ni sebab resdung jugak ke?

Anonymous said...

Ada lagi ke ubat ni?

Zaza Muhammad said...

Alhamdulillah, dengan izinNya bersin di waktu pg berkurangan selepas dos pertama lagi. Syukur sgt2 dan berterima kasih kpd Puan krn sudi berkongsi penawar. Skarang, dah kurangkan dos, hanya sehari skali sbb mmg dah tak bersin teruk mcm dulu. Penah air hidung meleleh ketika subuh. Siap tnye ustaz, takut terbatal solat, nasib baik dimaafkan, tak batal solat. Dah cuba ubat dr klinik, farmasi serta berubat malangnya tidak berkesan. Bersin teruk sgt hingga nk drive pun terganggu bila nk pegi keje. Semoga rezeki puan semakin bertambah dan trus kluarkan produk ini sbb umum tahu, resdung antara penyakit yg takan sembuh dan akan kembali menyerang, saya masih perlukan penawar ini utk melegakannya akan datang..Terima kasih sekali lagi..

Nurfaizah Rafaie said...

Cm mana nk oder?

Anonymous said...

bpa hrga sbotol ??

Fathi Ridzuan said...

Bra. Harga sbotol

Mohd Hakimi said...

sbotol hargenye brape??

Anonymous said...

35sbtol

cemok comel said...

as'salam sye nak tahu berape harge nya ye?..

Anonymous said...

As salam...nak tanya air kolah tu amcm ya.....kurang jelas... :-)

Amy Nadia said...

Sy pun nak jgk..pm price...

Anonymous said...

Ibu menyusi boleh mkn x?ada efek kat baby x?

yusz osman said...

Saya nak pm price

Anonymous said...

Selain belian secara online, ada tak jual dkat mana mana ?

Anonymous said...

boleh kurangkan jerawat tak ubat ni ?

dahu mushashi said...

Masih ada lagi x?

fauzie dzulkifli said...

Harga berapa ye

Anonymous said...

Masih ada lagi ke ubat ni?

Anonymous said...

Mmg tbaik herba ni...area sepang ada when Kak x..senang ckt ni DPT but ni..

Anonymous said...

***agen akk sekitar sepang.snang nk cri..

khairul amri said...

kt tganu ade agen x

Anonymous said...

en.khairul amri,awk tganu d mane?sy stokis di putrajaya,tp kebetulan sy org tganu klu x dpt hubungi stokis tganu blh cri sy..sy tinggal d bukit jong,kt

Anonymous said...

Pm pls..I nk try mkn coz saya pun resdung

Anonymous said...

:')

Anonymous said...

sekadar ingin mbantu...sekitar salak,klia&sepang blh cri pn.zue...
sy pun dpt stok dri dia...tgk senarai stokis...pm dia

Anonymous said...

x silap pn.zue tu dia org tganu,en amri blh call dia...

Anonymous said...

Adr sedia khidmat pos x?

Lovely Lisz said...

Pm price ibu mnyusukn blh mkn x?

Anonymous said...

Pos laju blh x.resdung sy teruk stiap hari masa hidung muka telinga tekak gatal xtahan mcm2 ubat dh mkn

Business Bloggers said...

boleh poslaju. yg serius buyer contact terus di 0199496133

Business Bloggers said...

boleh poslaju. yg serius buyer contact terus di 0199496133

Mahmud Zainudin said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

 
Free counter and web stats